miércoles, 17 de octubre de 2012

Clever Hans

Irakurri berri dugun artikulua, Robert Rosenthal-en esperimentuari buruz hitz egiten du. Artikulua ikusi ondoren, taldekideen artean eztabaida eta hausnarketa egin dugu, eta hurrengo ondorioa edo iritzia atera dut. Ikasle edo pertsona talde bati azkartzat edo listotzat bezala tratazen bazaie, beraien errendimendua eta emaitzak hobeagoak izango dira normaltzat edo azterapen puntu bat edukitzen badute baino. Honen arrazoia, irakaslea edo tutoreak duen jarreragatik da. Hau da, azkarragoak diren pertsonei, beste modu batera tratatzen diete. Begietara gehiago begiratzen die, galdera gehiago egiten die... Besteekin berriz alderantziz jokatzen dute, gehiago pasatzen dute beraietaz eta azkarrago amore ematen dute. Ideia hau frogatuta dagoela dio testuak eta nik gustiz sinisten dut horrela dela.

No hay comentarios:

Publicar un comentario