miércoles, 17 de octubre de 2012

"Experimento de Robert Rosenthal"


"Experimento de Robert Rosenthal" artikulua irakurri eta gero idei garrantzitsu bezala honako hau atera dezakegu:Ikasleak ikasle ontzat hartzen badira beraiekin jardun aurretik,nahiz eta benetan ikasle normalak izan,beste ikuspegi batekin irakasten zaie.Ikuspegi honekin arreta gehiago bereganatzen dute ikasleek eta gehiago laguntzen zaie.Aldiz,aurretik ikasle normalak direlaren aurreiritsia badago,ikasleak horrela tratatuko dira.Horrela motibazio gutxiago egongo da eta ez zaie ikasle onei emandako arreta kopuru berdina emango.Artikuluan aztertzen den kasuan bi klase ausaz banatzen dira eta irakasle bati ikasle onak direla esaten zaio eta besteari ikasle normalak direla,nahiz eta benetan bi taldeak berdinak izan.Kurtso bukaeran ikus daiteke ikasle onak direla esan zaion klaseari askoz gehiago ikasi dutela eta nota hobeagoak atera direla.
Zaldiaren kasua ere azaltzen da artikuluan.Hor Hans zaldia oso argitzat jotzen zen hasieran kalkulu matematikoak,ordua eman eta hainbat ekintza harrigarri egiten zekielako.Esperimentu zientifiko baten ondorioz hurrengoa ikusi zuten:Benetan zaldia ez zen hain argia baizik eta bere jabearen gorputz-espresioak ikusita emaitza ona ematen zuen.
Ondorioz,ikasle eta ume guztiak aurreiritsi onekin ikusi behar dira,horrela gure inplikazioa beraiengan handiagoa izango delako eta emaitzak ere hobeak izango direlako.

No hay comentarios:

Publicar un comentario