sábado, 10 de noviembre de 2012

Wertek selektibitateari amaiera eman nahi dio


         Jose Ignacio Wert  , Espainiako heziketa , kultur eta kirol ministroak dioenez selektibitateko frogak ez du ezertarako balio ikasleen 94%ak gainditzen dutelako.

Ministroaren ideia ebaluazio sistema berriak ezartzean datza , horretarako ikasleek ziklo bakoitzaren amaieran, ziklo horretan emandako ikasgai guztien azterketa bat egitea proposatzen du.  Froga hori ikasle bakoitzaren ikastetxetik kanpo egingo da , kanpoko aztertzaileek ebaluatuko dute.

Wertek kritikatzen du orain arte ziklo amaierako ebaluazio froga bakarra egitea , hau da , selektibitatea. Froga hori ikasleen gehiengoak gainditzen badu hezkuntza sistemaren arazoari dagokiola dio, horregatik aldaketa hori proposatzen du.

Bere uztez gaur egungo Espainiako belaunaldia historiako onena da , gure arbasoak baino hobeto prestatuta egoteak ez du ezertarako balio lan postu bat lortzeko momentuan beste lehiakide guztiak bezala prestatuta bagaude.

PISA txostena bedeinkatzen du , hari esker Espainiako jendearen hizkuntzekiko maila baxuaz informatuta gaudelako.

Eskualdeen arteko desberdintasunak:

Espainiako eskualdeen arteko maila akademikoen artean desberdintasun nabarmenak daude ,autonomia-erkidego batzuen emaitzak Europako zenbakirik beltzenei dagokie.

Desberdintasun sakona dago inbertitzen den diruaren arabera , gehien inbertitzen duen autonomia-erkidegoa Euskadi da , bestalde gutxiena Andaluzia da , haien arteko desberdintasun akademikoa itzela da.

Azkenik ministroak eskualde guztien arteko adostasuna lortzea proposatzen du desoreka honekin amaitzeko.


1 comentario:

  1. Euskadi ez da probintzia (Andaluzia ere ez). Maisu izan behar duzula diostezu?
    Beste alde batetik, gaia interesgarria (eta salagarria) izan badaiteke ere, zure helburua irakasle jardunean ibili behar duzunerako pentsamenduak bilbatzea da; hemen diozuzenak ez dute lotura zuzenik zure-zeure jardunarekin zuk nabarmentzen ez baduzu, behintzat.

    ResponderEliminar