Jose Ignacio Wert
, Espainiako heziketa , kultur eta kirol ministroak dioenez
selektibitateko frogak ez du ezertarako balio ikasleen 94%ak gainditzen
dutelako.
Ministroaren ideia
ebaluazio sistema berriak ezartzean datza , horretarako ikasleek ziklo
bakoitzaren amaieran, ziklo horretan emandako ikasgai guztien azterketa bat
egitea proposatzen du. Froga hori ikasle
bakoitzaren ikastetxetik kanpo egingo da , kanpoko aztertzaileek ebaluatuko
dute.
Wertek kritikatzen
du orain arte ziklo amaierako ebaluazio froga bakarra egitea , hau da ,
selektibitatea. Froga hori ikasleen gehiengoak gainditzen badu hezkuntza
sistemaren arazoari dagokiola dio, horregatik aldaketa hori proposatzen du.
Bere uztez gaur
egungo Espainiako belaunaldia historiako onena da , gure arbasoak baino hobeto
prestatuta egoteak ez du ezertarako balio lan postu bat lortzeko momentuan
beste lehiakide guztiak bezala prestatuta bagaude.
PISA txostena
bedeinkatzen du , hari esker Espainiako jendearen hizkuntzekiko maila baxuaz
informatuta gaudelako.
Eskualdeen arteko
desberdintasunak:
Espainiako
eskualdeen arteko maila akademikoen artean desberdintasun nabarmenak daude ,autonomia-erkidego batzuen emaitzak Europako zenbakirik beltzenei dagokie.
Desberdintasun
sakona dago inbertitzen den diruaren arabera , gehien inbertitzen duen autonomia-erkidegoa Euskadi da , bestalde gutxiena Andaluzia da , haien arteko
desberdintasun akademikoa itzela da.
Azkenik ministroak eskualde guztien arteko
adostasuna lortzea proposatzen du desoreka honekin amaitzeko.

Euskadi ez da probintzia (Andaluzia ere ez). Maisu izan behar duzula diostezu?
ResponderEliminarBeste alde batetik, gaia interesgarria (eta salagarria) izan badaiteke ere, zure helburua irakasle jardunean ibili behar duzunerako pentsamenduak bilbatzea da; hemen diozuzenak ez dute lotura zuzenik zure-zeure jardunarekin zuk nabarmentzen ez baduzu, behintzat.